Klantenservice

Klantenservice

Hoe kunnen wij jou helpen?

Mocht je vragen hebben over Guilty Monkey Brewery, dan komen wij graag met jou in gesprek. Wellicht vind je in de onderstaande linkjes de informatie die je zoekt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via de onderstaande gegevens of stel uw vraag via het contactformulier.

Algemene voorwaarden | Verzenden en retourneren | Privacy Policy | Betaalmethoden | Disclaimer | NIX18

Telefoonummer:
+31 (0)487 519 333

Email:
info@guiltymonkey.nl.

Proeflokaal:
Veesteeg 12,
6658 KP Beneden-Leeuwen

Retouradres:
Veesteeg 12,
6658 KP Beneden-Leeuwen

1 Verzenden van het pakket

1.1 Hoe worden mijn bieren verzonden?

Natuurlijk willen wij jouw bierpakket compleet en heel bij jou thuisbezorgen. Daarom worden onze bieren verpakt in stevige kartonnen dozen van de Guilty Monkey Brewery. Deze dozen hebben wij ingekocht bij een partij die alleen maar bezig is met het verzenden van flessen, zowel grote als kleine flessen. In deze dozen zitten zogenaamde “dividers” waarmee de bieren op zijn plek blijven zitten, niet tegen elkaar stoten en die breuk zullen voorkomen.

Wij hopen dat wij jouw vraag hebben beantwoord, is dat niet het geval neem dan contact met ons op!

1.2 Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Als je vóór 14:00 uur je bestelling hebt geplaatst, streven we ernaar deze de volgende dag te bezorgen. Op zondag en maandag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op dinsdag verwachten. Wij streven ernaar het gekozen levertijdstip te halen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen.